Blog-lovin'

Follow on Bloglovin

onsdag den 13. marts 2013

Giiiiiifs

Klokken er sent og jeg besluttede at komme med nogle giffere allerede.. Bare fordi!
De er stjålet fra forskellige steder rundt på nettet, og noget inspiration har jeg også hapset (jeg linker til en anden god vet-blog nederst, hun læser i London og laver mega sjove gif-posts! Stjal lidt derfra, hov. Men sådan går det 3 uger før eksamen, så er alting lidt ligemeget :P ).
Og apropos at stjæle, der gælder ingen regler for noter! Det er fuldt ud legitimt at Google et emne, og finde noter og powerpoints fra helt andre uddannelser (human medicin for det meste). Og en dag, efter en laaaang og kedelig forelæsning om nematodernes generelle opbygning, kiggede min side buddy på mig med meget trætte øjne, og jeg vidste hvad det betød: gider du ikke sende dine noter til min mail?
Sådan må vi hjælpe hinanden, især når det gælder parasitologi!

Here we go, dyrlægestudiet forklaret i gif-animationer (beklager hvis jeres internet crasher! Vil forsøge at dele dem over flere posts!)

Når en forelæser lægger et meeeeega dokument ud på Absalon, og først til forelæsningen fortæller, at det ikke er pensum. Og man i øvrigt ikke havde læst det, fordi man var doven.




Når man er på vej til eksamen, og opdager man har glemt sit studiekort.




Når man har histologi-øvelser med studiegruppen, og man siger noget totalt forkert, fordi man ikke havde indstillet mikroskopet korrekt.




Hvordan jeg forestiller mig min første klient i smådyrspraksis vil være.




Når en tandlægestuderende spørger, om vi også har anatomi på det der studie? Og om det er lige så svært som deres? (ARTSFORSKELLE, PEOPLE!!!!!)





Når en ven eller kæreste kommer til at kigge i min patologi-bog (true story!)





Når man kigger på sin eksamens-læseplan til AF2 og opdager, at det er i dag man havde afsat tid til urogenitalsystemet.





Når man læser parasitologi (læs: bændelorm) mens man spiser.





Ens forældres reaktion, når man på uni pludselig ikke er i top 10 i klassen mere (gymnasiet er loooong gone!)






Første gang man har situs-dag med gastrointestinal-kanalen (og der ligger en fyldt komave på tværs af 3 stålborde).





Efter første forelæsning i immunologi.






Når man er den eneste i studiegruppen, der ikke bestod biofysik.







Jeg har mange flere!!!!! Come back for more!
Og btw, link til en anden vet blog, som laver mange sjove posts: http://coveredincowpoop.blogspot.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar